Äntligen vet jag!

Jag har haft problem med min axel i 10 års tid nu. Jag har vart på röntgen många gånger och de har trott att det är allt från inflammtion till extra revben!
Men idag fick jag äntligen klarhet vad det är!!

Jag har " upptäckt " att varje gång jag har haft mens så får jag ont i axeln... Har dokumenterat detta i skrift i 4 månader... Idag när jag var till min superläkare så frågade jag om detta med axeln och mensen kunde ha samband och ett samband med att jag har endometrios...?

Ja men självklart är så fallet!! Hon sa att det är typiskt att man får ont i axeln för att så fort man har nån vätska i buken som inte ska vara där så klämmer det på en nerv som gör att man får nervsmärta i axeln! 

Tack för att jag äntligen har fått svaret på min axelsmärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback