Är det Torsdag idag?

Jag är den mest förvirrade människan tror jag =) Fattade inte ens var det är för dag idag, haha

Har dessutom nyss käkat frukost!! Inte en normal tid men så är det när man jobbar natt ju... Klev iofs upp vid 15 tiden, drack tokmycket kaffe och tog sen en prommis med hundarna. Lite kylslaget efter ett tag men pigg blev jag.
Ska jag gå efter hur min sovklocka har gått i veckan så är det sömn igen som gäller på ca 1 timme... Jag bör nog försöka stiga upp lite tidigare och få lite mera ljus så att jag blir piggare. Å äta bättre! Dricker mest kaffe.... Efter det brukar det bli middag och sen innan jag ska på jobbet blir det nån smörgås, å kaffe =)



Fina Lyra en dag i höstas. Jag kommer ihåg hur underbart härligt väder det var ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback