Blädag

Vaknade alldeles för tidigt av att hunt trodde att husse kommit hem så då började Toivo skälla.  Men jag tog igen lite sömn genom att somna på soffan...
Så idag har jag inte fått så mycket gjort... Hade velat fixat och donat lite, nu blev det bara lite diskande, Tur att jag bara har 2 nätter kvar att jobba denna vecka. Så istället för att sova bort hela fredagen kan jag stiga upp tidigt och ha hela dan framför mig :)

Ska faktiskt bli bättre, bättre på mycket. Problemet är mitt tålamod så det är väl det första som måste förändras. Allt kan inte ske på en dag eller på en gång!

                 " Om du önskar att dina drömmar skall gå i uppfyllelse, får du inte sova för länge "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback