Gårdagen

Kom hem från jobbet och somna inte förrän efter 09. Detta resulterade att jag sov till 14 och jag hade ju tänkt stiga upp tidigt...

Men men lite sömn måste man ju ha i alla fall. Hela dan bestod mest av att städa och laga mat och kl 18 anlände " gästerna " ( mamma, svärmor och svåger )

Till förrätt blev det hummer och avokado röra på toast och även en super god tomatsoppa! Det var nog den godaste tomatsoppa jag någonsin ätit! Skulle lätt kunna äta den varje dag :)

Till varmrätt blev det oxfilé och potatisgratäng, mycket gott. Det är nu jag inser att en diskmaskin inte hade suttit helt fel... Som jag diskade efter vi ätit... Helt galet...
När middag hade landat var det dags för panacottan och lite kaffe.

Vid tolvslaget gick jag och Älskling ut och tittade på alla fyrverkerier som var så fina.  Vi brukar köpa raketer själva men inte detta år... Nästa år tror jag att jag ska köpa såna där lysballonger. Tycker dom här så fina och så behöver ju inte alla hunda dö av rädsla.

Sammanfattningsvis så var det en mycket lyckad och mysig kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback