Inte kul alls

Hur mkt kan det strula på ett jobb?? Väldigt mycket tydligen. Fick veta vissa saker imorse innan vi skulle gå hem. Jisses så dåligt allt håller på att bli!
Jag har ingen aning om hur jag ska göra till hösten. Vill egentligen inte fortsätta med natten ( nu har jag jobbat natt 1 år, 5 nätter/vecka ) för det sliter så på mig. Men hittar jag inget annat jobb och om de erbjuder mig att fortsätta så måste jag ju ta det.

Varje natt så funderar jag på hur jag ska ta mig därifrån. Det är ju inte direkt så att man kan gå hemma och vara arbetslös heller. Å jag har nog aldrig haft ett jobb som jag vantrivts med så mycket som det här... Tror att det beror på alla problem som uppstod i somras, för innan sp gick det ganska bra. Då ville jag i alla fall inte spy galla innan jag skulle till jobbet....

What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback