ÄNTLIGEN!!

Idag gjorde jag min sista dag åt det där ( ursäkta språket ) satans, jävla, värdelösa och eländiga företaget! WIHOO så glad jag är!

Redan kl 08 imorse var jag på väg att säga att dom kan ju dra helvete för jag fick höra en mycket konstig sak...!
Men nu är man fri!!



Så efter att jag slutat så for jag och skulle handla, tänkte att jag gör bort innan det börjar att komma så mycket med folk... Jag var tydligen inte ensam om den tanke och tydligen så har många redan gått på semester/ de har inget jobb för de var vansinnigt med folk på COOP Forum!
Som inte det var nog så var jag tvungen att åka till Apoteket vid 16 tiden... Oj, oj... Det var ju inte så att det var mindre folk ute...

Har idag även hunnit med att städa ordentligt här hemma och hunnit med en 1 timmes promenad med Sandra och mina hundar =) Nu är jag mätt och trött och ska se TV och hoppas på att jag inte somnar i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback