Gårdagen

Efter att ha sovit ca 3 timmar natten mot lördagen så bar det iväg till Lycksele vid 06 tiden. När jag hoppade ur bilen när vi kommit fram till travbanan så insåg jag att jag hade klätt mig för dåligt. Tur att det finns snälla människor så jag fick låna lite kläder =)

Så jag var hela dagen i den värmande solen och tittade på gammskotrar. För Mikael och Tobbe och laget deras så gick det bra, de tog hem två 3:de platser.

Efter att sen vart hos pappa och druckit kaffe och skrivit på bilpapperna så for jag och Mikael på Frasses... Det skulle vi inte ha gjort! Jisses så dåligt det var! Pappa sa sen att det tydligen är många som klagar på att de har dålig mat numer... Man skulle ju ha farit på Sibylla istället...

Men efter det så bar det iväg hem! Åh det var då den jobbigaste bilen jag nånsin kört. Den krängde hit och dit nästan hela tiden. Det blev bättre när vi kom ut på " Umevägen " där det inte var nån snö. Att bilen bar sig så konstigt åt var nog för att den blev lite extra känslig för att jag körde med 4 hjulsdriften i hela vägen hem.

Men både jag och Älskling är då riktigt nöjd med vårt köp =) Åh så mycket sol som jag fick se igår har jag nog inte fått sen i somras. Riktigt härligt var det med all sol.
Bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback