Inga våfflor...

Men lasange hos mami blev det.
Passade på att mysa med lilla Maou =) Hon måste ju vara den snällaste katten ever! Så fin och gosig. Men jag tror inte att hon har så många år kvar... Hon har börjat tappa hår på magen? Sen så vet jag faktiskt inte hur gammal hon är ;) Fick henne ju av Jezzi när hon skulle flytta till Stockholm, när kan det ha varit?
Det var i alla fall samma veva som jag flyttade från min källarlgh till Villaryd. När jag sen bytte lgh till en riktigt liten etta utan balkong så fick Maou flytta till mamma då jag tror att Maou inte hade trivts så bra i mitt lilla krypin. Men hos mamma har hon trivits och blivit fet, hahaha


Kommentarer
Postat av: frida

de blev inga våfflor här heller, de blev makaroner, köttbullar och gräddsås (igen)! ha en bra helg du med fina camilla!

2011-03-25 @ 21:42:22
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback