Less!!

Jag är så grymt less på mitt jobb! Jag vet inte riktigt hur jag ska motivera mig att gå till jobbet denna sista månad? Visst blir alla less på jobbet, frågan är bara hur länge det sitter i? I mitt fall har det väl suttit i sen i julas... Det säger ju allt.
Jag söker nya jobb, jag går på intervjuer men längre än så kommer jag inte. Förra veckan var jag på en intervju och de ringde igår... Tyvärr sa de. Dock ville de spara min ansökan inför framtiden. Det lät ju lite lovande i alla fall.

Jag vet precis vad jag måste göra. Jag måste läsa klart, göra den där praktiken och efter det så kan jag söka ett bättre jobb för då har jag minsann en utbildning. Det är lätt att vara efterklok och hur kunde jag vara så dum i huvudet att påbörja en utbildning på gymnasiet som efter 3 års studier inte ger ett skit? Varför valde jag inte att gå den där andra utbildningen som jag kom in på? Då hade mycket varit löst idag. Å varför i hela världen hoppade jag av skolan? Dålig utbildning var det men jag hade i alla fall haft ett slutbetyg. Som sagt, det är lätt att vara efteklok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback