Ska det vara så hela livet?

Jo, för sjukdomen går inte att bota. Jag är så galet less!! Denna jävla endometrios kan gå och dö! Likaså min rygg. Det är ganska tydligt på min kropp vad det är för typ av vecka denna månad... Å så här kommer det att vara tills den dag man " går i klimiakteriet"  Fy faan!

Vaknade 04 imorse pga smärta, sov dåligt efter det oxå för värktabletten kunde tydligen inte hjälpa min rygg. Min axel ska vi inte ens nämna.

Men, så länge det inte blir ilfart till akuten och/eller OP så ska jag väl känna mig lycklig... Trots alla besvär. Jag vet att det finns de som har det värre, men jag är inte van med att ha en sjukdom. Som idag inte går att bota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback