Lite ont...

Mitt långfinger bara bråkar med mig. Nu har jag haft ont i det i ca 2 veckors tid. Jag har inte slagit i det eller nåt annat... Vad tusan kan det vara?

Till saken hör att mitt långfinger inte ser ut som alla andras. För ca 6år sen så skar jag av senan på ovansidan då jag diskade ett glas som gick sönder. Jag vred hela ovansidan av fingret efter den trasig biten utan att fatta vad som hände ;) Så det blev att köra med handen invirad i en handduk till bror och därifrån var det en som skjutsade mig på akuten. Där blev jag sydd och de sa att " det kommer inte att bli några problem " Dan efter tävlade jag med Toivo och vi vann! =)
Tiden gick och mitt finger började att krokna, eller själva finger toppen. Åkte tillbaka hit flera ggr ( bodde då i LSE ) och jag fick nån skena som skulle räta ut fingertoppen. Men icket, efter att jag flyttat hit så blev det en operation där de stiftade mitt finger och jag fick ha gips i 6 veckor. Dagen efter att det hade dragit ut stiftet så kroknade fingertopppen...

Då sa de att jag får ha fingret sådär... Även senan på undersidan av fingret har fått ta stryk eftersom att den är översträckt... Jag ska försöka ta en bild på mitt fula finger sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback