Vi gick och gick

Idag tog jag med hundarna på en härlig, varm höstpromenad. Jag började att gå på ett ställe där jag gått många gånger förr. Så såg jag en gammal skogsväg och tänkte - den följer jag en bit och ser var man hamna. Efter ett tag kom jag fram till denna:




Jaha, genast blev man ju nyfiken och ville veta vart man hamnade när man gått över den =) Efter ett tag kom jag fram till en grusväg... Jaha, jag går väl åt vänster då. När jag gått efter vägen en bit kom jag till ännu ett vägskäl. Det är nog bäst att hålla vänster hela tiden så att jag inte sen blandar ihop hur jag gått, jag vill ju inte gå vilse =)

När jag till sist kom till ännu ett vägskäl så valde jag att gå tillbaka, vem vet vart man kommer fram. Nån dag här ska jag ta mopeden för att se vart man hamnar. Har jag tur så har jag hittat det ultimata promenadstråket, utan en massa andra människor som är där och går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback