Känns bra

Jag trivs på mitt nya jobb. Känns konstigt att kunna känna så för det var längesen ju! Men jag får så mycket uppskattning för det jag gör, det fick jag minsann inte av min förra arbetsgivare!
Som igår; när jag skulle äta lunch så frågade cheferna om hur det såg ut på det objektet, skitigt blev mitt svar. Detta slutade med att jag fick beröm för att jag ser att det är skitigt, för att jag sa till och för att jag sa att jag kan åtgärda det. Det har fasiken inte hänt förr!

Idag fick jag och en annan tjej åka iväg på ett viktigt objekt och vi fick bara positiv respons när vi var klara. Som min chef sa, jag vill skicka dit dig, för du är duktigt och har ett öga för detta =)


Kommentarer
Postat av: frida

åh vad roligt! :D

2012-01-15 @ 22:13:00
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback